O mnie

Pasja, nieszablonowe podejście, a także miłość do kreowania wizerunku i stylu, pozwoliła mi na stworzenie miejsca w którym niewątpliwie łączy się: profesjonalizm, piękno, harmonia oraz przede wszystkim zamiłowanie do sztuki fryzjerskiej. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłem tworzyć. Sprawia mi to ogromną radość, dlatego niemal całe swoje życie poświęciłem na osobisty rozwój, który wciąż ewoluuje. Do miejsca, w którym obecnie jestem – doszedłem sam… Dlatego dziś, czuję dumę!
Zapraszam Cię do mojego świata – Daniel Słaby Rossario.

POSZUKUJEMY BLOGERÓW/BLOGEREK

#Daniel Rossario zaprasza do współpracy autorów, zarówno doświadczonych dziennikarzy i publicystów, blogerek jak i debiutantów. Kryterium publikacji tekstów jest jego wartość merytoryczna i ogólna zbieżność z linią portalu. 

Jeśli masz - zapał, dobre pióro, ciekawe pomysły na komentarze, felietony czy reportaże, niepublikowane teksty - napisz do nas. 

Czekamy na Twoje zgłoszenie pod adresem: biuro@danielrossario.pl 


Przesłanie tekstu do Redakcji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego publikację na łamach niniejszego serwisu. Autor wyraża zgodę na modyfikację tekstu niewypaczającą jego oryginalnego znaczenia, mającą na celu usunięcie literówek, dokonanie korekty językowej, bądź wprowadzenie skrótów redakcyjnych. Redakcja zastrzega sobie również prawo wprowadzania poprawek formalnych -- modyfikacji podziału na akapity, zmian elementów formatowania, etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz